کارگاه آموزشی و پژوهشی گروه ICEEP در زنجان، ۲۱ و۲۲ آبان ۹۳

در ادامه برگزاری کارگاه های آموزشی و عملی مرکز ICEEP در دانشگاه های کشور، این مرکز، اولین دوره کارگاه های آموزشی و عملی خود را در تاریخ ۲۱ و ۲۲ آبان در دانشگاه زنجان برگزار کرد.
این کارگاه در ساعت ۹ صبح روز چهارشنیه (۲۱ آبان) با سخنرانی دکتر نوابی در مورد مرکز ICEEP، اهداف آن و فعالیت های این مرکز آغاز گردید. پس از آن، ایشان به ارائه درس RTL Verilog پرداختند. ارائه این درس تا ساعت ۴:۳۰ عصر ادامه یافت. پس از اتمام این ارائه، سه جلسه به صورت همزمان برگزار گردید.

  1. دانشجویان کارشناسی در کارگاه عملی ۳ ساعته درس RTL Verilog حاضر شدند. در این جلسه آقای مهندس گلی، طراحی و پیاده سازی یک مدار RTL با استفاده از Verilog را آموزش دادند. همراه با ایشان، دانشجویان نیز بر روی کامپیوترهای خود به پیاده سازی آن مدار پرداختند.
  2. سخنرانی علمی و پژوهشی در مورد آزمون سیستم های چند هسته ای توسط آقای مهندس جعفری و برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه شد.
  3. جلسه ی اساتید برق و کامپیوتر دانشگاه زنجان با حضور آقای دکتر نوابی برگزار گردید. در این جلسه، اساتید به بحث و بررسی راه کارهایی برای افزایش سطح علمی و عملی دانشجویان، پیشرفت صنعت میکروالکترونیک در زنجان و ایران و ایجاد فرصت های شغلی پرداختند.

برنامه روز پنج شنبه، در ساعت ۹ صبح آغاز گردید. در ابتدا آقای دکتر نوابی به ارائه درس مدلسازی سیستم های دیجیتال با استفاده از C++ پرداختند. این درس در ساعت ۱۲:۳۰ به اتمام رسید.  سپس جلسه پرسش و پاسخ در مورد ارتباط صنعت و دانشگاه و همچنین فرصت های شغلی رشته های الکترونیک و کامپیوتر برگزار گردید. کارگاه عملی درس RTL Verilog در ساعت ۱۵:۳۰ تا ساعت ۱۷:۳۰ برگزار گردید. همزمان با این کارگاه، سخنرانی علمی و پژوهشی در مورد تغییرات پویا در سیستم های دیجیتال و چگونگی حذف و کاهش آن ها، با حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی توسط خانم مهندسی صادقی برگزار گردید. در نهایت، کارگاه آموزشی و عملی در ساعت ۱۸ در دانشگاه زنجان به پایان رسید.


About the Author : admin