دوشنبه ۷ خرداد ۹۷

ارائه تکنولوژی NAND سه‌بعدی جدید

Micron‌‌ و Intel می‌خواهند اولین تکنولوژی NAND سه‌بعدی ۴بیتی صنعتی را با استفاده از یک ساختار ۶۴ لایه جدید با تراکم یک ترابیت، با حافظه فلش و بالاترین تراکم در جهان تولید کنند. این شرکت‌ها همچنین پیشرفت در ساختار نسل سوم ۹۶ هسته NANDسه‌بعدی را اعلام کرده اند. هر دو پیشرفت فناوری NAND از تکنولوژی CMOS تحت تکنولوژی (CuA) برای کاهش اندازه ذرات استفاده می‌کنند.

تکنولوژی NAND جدید امکان ذخیره سازی در فضای کوچکتر را فراهم می‌کند، که صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌های بارگیری ابر به همراه دارد و برای کاربردهای مصرف کننده و مشتری مناسب است و راه حل‌های ذخیره سازی بهینه را ارائه می‌دهد. برای مطالعه بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

توسعه و اشکال زدایی از سیستم‌های تست خودکار

National Instruments (NI)‌‌ اعلام کرده است که نرم افزار InstrumentStudio خود را برای ابزارهای ماژولار NI PXI‌‌ منتشر کرده است. InstrumentStudio‌‌ تکامل مفهوم پنل‌های نرم‌افزاری تک‌ابزار است و آن را به محیط یکپارچه و چند منظوره تبدیل می‌کند، بنابراین مهندسان می‌توانند تصاویر و نتایج اندازه گیری را در یک نمایه از مجموعه ابزارهای خود ببینند. InstrumentStudio‌‌ می‌تواند پیکربندی‌های سطح پروژه را برای دستگاه‌های خاص تحت آزمایش ذخیره کند، سپس بازنویسی شود یا با سایرین به اشتراک گذاشته شود.

مهندسان تست اغلب زمان زیادی را روی تست‌های مشابه که در نهایت در سخت افزار‌های مختلف استفاده می‌کنند هدر می‌دهند و در آزمایش تولید، مهندسانی که اشکال زدایی در طبقه تولید را انجام می‌دهند روی سخت افزار جداگانه برای نظارت بر تست‌های خود و یا اشکال زدایی تجهیزات تست خود را انجام می‌دهند. راه حل این چالش‌ها قابلیت جابجایی فایل‌های پیکربندی به محیط برنامه نویسی است که تنظیمات را بازتولید و اندازه‌گیری را ساده می‌کند. برای مطالعه بیشتر به اینجا مراجعه کنید.


About the Author : admin