دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶

روش جدید برای نوشتن اطلاعات مغناطیسی

پژوهشگران امپریال کالج لندن نشان دادند چگونه الگوهای مغناطیسی مورد نظر را بر روی نانوسیم‌ها می‌توان نوشت، که این امر می‌تواند به رایانه‌ها در تقلید از چگونگی پردازش مغز کمک کند. امروزه سخت افزارهای کامپیوتری مانند هارد دیسک از دستگاه‌های حافظه مغناطیسی استفاده می‌کنند که به حالت‌های مغناطیسی برای رمزگذاری و خواندن اطلاعات وابسته هستند.

حالت‌های مغناطیسی عجیب و غریب پیچیدگی‌های بسیاری دارند و می‌توانند به نحوی مشابه با بسیاری از سیستم‌های پیچیده موجود در طبیعت مانند مغز انسان و نحوه پردازش اطلاعات آن عمل کنند. سیستم‌های محاسباتی شبکه عصبی در حال طراحی برای پردازش اطلاعات به طور یکسان هستند. با این حال، در حالی‌که شبکه‌های عصبی مبتنی بر نرم افزار قدرتمند وجود دارد، کارایی آنها محدود است زیرا آنها تنها بر روی سخت‌افزار کامپیوترهای رایج اجرا می‌شوند. پژوهشگران در حال حاضر یک روش برای نوشتن اطلاعات مغناطیسی با استفاده از پروب مغناطیسی بسیار کوچک به نام میکروسکوپ مغناطیسی، طراحی کرده‌اند. با استفاده از این روش جدید نوشتن، نانوسیم‌های مغناطیسی می‌توانند به عنوان شبکه‌های عصبی سخت افزاری کارآمدتر از رویکردهای مبتنی بر نرم افزار عمل کنند. برای مطالعه بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

پردازنده ARM Cortex A53 / A72

این پردازنده‌ها تا چهار هسته و با گرافیک تا چهار صفحه نمایش مستقل کامل می‌شوند. از آنجا که ماژول‌ها برای محدوده دمای محدوده تمدید از -۴۰ ° C تا + ۸۵ ° C طراحی شده اند، می‌توانند در برنامه‌های کاربردی خودرو و همچنین تمام وسایل نقلیه الکتریکی و مستقل مورد استفاده قرار گیرند. با حمایت سخت افزاری برای مجازی سازی پردازنده و هسته‌های پردازنده گرافیکی، و همچنین تشخیص تصویر و تشخیص گفتار سخت افزاری، تمامی ‌برنامه‌های جدید اکنون قابل اجرا هستند. این رویکرد ماژولار ایده آل برای صنعت است، زیرا به طور قابل توجهی ساده‌تر از استفاده از فناوری ARM است. این، بخش‌های جدید بازار را برای فناوری i.MX NXP باز می‌کند که در آن به طور سنتی از تکنولوژی x86 استفاده می‌کنند. برای مطالعه بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

 

 

 

 


About the Author : admin