دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۶

ادغام طراحی و آزمایش از طریق AI

Keysight Technologies مجموعه‌ای از ابزارهای نرم افزاری به نام PathWave را معرفی کرده که طراحی، آزمایش، اندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل را با هم ادغام می‌کند. هدف این مجموعه ایجاد یک پلت فرم نرم افزار برای توسعه محصولات و حمایت از طراحی و ساخت است که بر مبنای مجموعه‌ای از طراحی و ابزار آزمون سازگار و مرتبط با مدیریت داده‌ها است. PathWave یک نرم افزار مقیاس پذیر و مبتنی بر AI است که ترکیبی از نرم افزار طراحی، کنترل ابزار و آزمون با کاربرد خاص است.

همه ما تمام مزایای اجتماعی ارائه شده توسط فناوری‌ها، مانند محاسبات ابری، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و انواع مختلف سیستم عامل‌های تلفن همراه رامی‌شناسیم، اما رسیدن به ارزش کامل این فن آوری‌های جدید نیاز به تخصص عمیق در کل طراحی و تست دارد، به علاوه تخصص اندازه گیری‌ای به طور موثر آنها را پیاده سازی کند. برای مطالعه بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

 

Spintronics در مواد کم هزینه

مهندسان در دانشگاه کالیفرنیا، پیشرفت‌هایی را در Spintronics گزارش کرده‌اند که می‌تواند به فن‌آوری‌های جدید در محاسبات و ذخیره سازی داده‌ها منجر شود. در این کار، روش‌های تشخیص سیگنال از قطعات Spintronic ساخته شده از فلزات کم هزینه و سیلیکون توسعه داده شده است. قبلا Spintronic به ساختارهای پیچیده‌ای نظیر فلزات نادر و گرانبها مانند پلاتین بستگی داشت.

پروفسور Kumar و همکارانش در مقاله‌ای که اخیرا منتشر شده است، یک روش کارآمد را برای شناسایی جریان‌های چرخشی در سیلیکون دو لایه و نیکلآهن گزارش داده‌اند. به جز ارزان بودن و فراوان بودن مواد، این مواد اثرات Spintronic را در دمای اتاق نشان می‌دهند. به گفته این تیم، این کار می‌تواند در سوئیچینگ مغناطیسی کارآمد و در حافظه‌های کامپیوتری کاربرد داشته باشد و نتایج حاصل از آن، سیلیکون را به ماده اصلی در تحقیقات spintronics تبدیل کند. . برای مطالعه بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

 

 


About the Author : admin